Gastvrije kop koffie 19/100, gastvrijheid in een notendop!  

100 gastvrije koppen koffie, met mooie en inspirerende verhalen als resultaat! Wil je ook deel uitmaken van mijn 100 gastvrije koppen koffie project? Stuur me een berichtje en we plannen iets waar en wanneer jou dat uitkomt!

detijdAstrid Ridderhof, mijn 15e gastvrije kop koffie, stelde voor dat ik eens kennis ging maken met Michiel Schabos, van het Bredase bedrijf Walnut Loyalty. En dus spraken we af bij Eetcafé de Tijd in Oisterwijk. Een klik was er vrijwel meteen; ons wederzijdse contact Astrid. Hij had haar eerder die ochtend nog gezien bij BNI De Linde Oisterwijk waar ze beiden lid van zijn. Walnut Loyalty is een jonge en innovatieve organisatie die oplossingsgericht werkt op het gebied van loyaliteit en klant sturing. Het resultaat? Trouwe(re) klanten en meer omzet. Een vooruitstrevende onderneming dus, gestart in 2013 met een loyaliteit platform. En met succes, inmiddels wordt er gewerkt aan/met digitale klantenkaarten en is Walnut Loyalty Carwash en Walnut Hospitality ontstaan.

walnutHet logo laat een sterk prikkelend beeldmerk zien; het binnenste van de notendop lijkt op hersenen. “We treden iedereen met open armen tegemoet, onze organisatie kenmerkt zich door een informele openheid. We proberen contacten zo ‘plat’ mogelijk te houden en zijn erg betrokken bij onze medewerkers. Ik durf wel te zeggen dat Walnut Loyalty qua innovatie de markt drie stappen vooruit is” vertelt Michiel trots, “zo heeft het nut van Walnut Loyalty Carwash zich inmiddels bewezen en zijn we zover dat we niet alleen de rest van Nederland maar ook Duitsland willen gaan veroveren. Heel spannend allemaal!” Michiel heeft Hospitality & Event Marketing gestudeerd aan het Euro College en heeft bij diverse organisaties gewerkt voordat hij mede-oprichter werd van Walnut Loyalty. “Ik probeer positieve energie en plezier te halen uit alles wat me bezighoudt, mijn motto is dan ook; doe alleen wat je leuk vindt”.

Ik ben vooral nieuwsgierig naar Walnut Hospitality. Op de website staat dat dit een intelligente oplossing is waarmee op efficiënte en eenvoudige wijze een overzicht ontstaat van bezoekers binnen een bedrijf. Dit filmpje (https://youtu.be/apwdxN5Ajxo) maakt veel duidelijk. Walnut Hospitality zorgt voor een gastvrije ontvangst, ik vind het super bedacht! Ondanks het digitale karakter voelt een bezoeker zich toch welkom. Het is geen vervanging van een receptioniste maar er kan wel gefocust worden op persoonlijke aandacht en een kopje koffie. Het vraagt wel discipline van medewerkers; als er één schakel ontbreekt kan het gastvrije effect als sneeuw voor de zon verdwijnen.

Het is mooi om een ondernemer enthousiast en met vuur te horen praten over dat waar hij voor staat. Dank daarvoor Michiel, ik heb genoten!

Ben (gast)vrij om deze blogpost te delen: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone